۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

خورش بادنجان


مواد لازم برای 4 نفر:
400 گرم گوشت گوسفند
بادنجان قلمی 4 عدد
پیاز یکعدد
گوجه فرنگی یک الی 2عدد
رب گوجه فرنگی یک قاشق غ
فلفل سبز یک الی دو عدد
نمک و فلفل و ادویه مخلوط و کمی دارچین
غوره کمی
روغن
پیاز داغ عسلی کمی
آبلیمو ترش یا آبغوره برای چاشنی

طرز تهیه :
بادنجان ها رو پوست بکنین و در آب نمک خیس کنین تا تلخی اونها گرفته بشه . بعد آبکشی و خشک کنین و دو طرفش رو سرخ کنین .



گوشت رو با کمی روغن و پیاز تفت بدین و با آب بپزین . بعد از پختن گوشت ، بادنجانهای سرخ شده رو داخلش قرار بدین و رب گوجه فرنگی رو هم اضافه کنین ، تا بادنجان ها هم بپزه . و در انتها غوره و گوجه فرنگی ها رو هم بریزین تا جند جوش بزنه . موقع کشیدن خورش ابتدا چاشنی اون رو اضافه و بعد یا پیاز داغ عسلی تزیین و بعد سرو کنین .



طاعات و عبادات قبول حق ، التماس دعا

۷ نظر:

  1. سلام و ارادت حضور شبنم عزیز
    خیلی ممنونم از آموزش این عذای عالی و خوش مزه
    طاعات و عبادات تون قبول با شد

    پاسخحذف
  2. شبنم جون خسته نباشید
    راستش من برای ورود به سایت مشکل دارم یعنی اصلا نمیتونم وارد سایت بشم.
    shantemis

    پاسخحذف
  3. خوشم میاد که همه رو باهم ساپورت میکنین .
    خیلی التماس دعا شبنم جون .
    دوستتون دارم زییییاد

    پاسخحذف
  4. سلام شبنم جون
    طاعاتتون قبول
    مرسی چه خورشتی شده
    راستی من لینکتون کردم

    پاسخحذف
  5. به به چه خوشمزه!

    مرسی که دوباره یه سری زدی! دلمون تنگ شده بود!

    پاسخحذف
  6. salam man kheili be ashpazi alaghe daram hatman in ghaza ro mipazam va nazaramo migam

    پاسخحذف
  7. سلام
    با تشكر از دستور غذاي خوبتون ميشه بگيد اون فلفل سبزها چي شدند؟!؟!

    پاسخحذف